|
wybierz gotowy zestaw
|
ułóż własny podręcznik
|
Wiek: |
5-9 lat
|
Tytuł: | Język ojczysty II |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | | |
|
|
Wiek: |
5-9 lat
|
Tytuł: | Język ojczysty I |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | | |
|
|
Wiek: |
5-9 lat
|
Tytuł: | Czytam i piszę 15 |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Ćwiczenia utrwalająco-sprawdzające nazwy czynności. Uczniowie mówią, czego nauczyli się w I klasie | |
|
|
Wiek: |
5-9 lat
|
Tytuł: | Czytam i piszę 14 |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Ćwiczenia utrwalająco-sprawdzające: porozmawiamy o grzybach jadalnych i trujących | |
|
|
Wiek: |
5-9 lat
|
Tytuł: | Czytam i piszę 13 |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Ćwiczenia utrwalająco-sprawdzające: czytanie, zapisywanie liczb, nazwy odcieni kolorów | |
|
|
Wiek: |
5-9 lat
|
Tytuł: | Czytam i piszę 12 |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Ćwiczenia utrwalająco-sprawdzające znajomość nazw mebli i przedmiotów codziennego użytku | |
|
|
Wiek: |
5-9 lat
|
Tytuł: | Czytam i piszę 11 |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Ćwiczenia utrwalająco-sprawdzające: czytanie, opis postaci, porządek alfabetyczny | |
|
|
Wiek: |
5-9 lat
|
Tytuł: | Czytam i piszę 10 |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Ćwiczenia utrwalająco-sprawdzające: czytanie ze zrozumieniem, pisanie, wypowiedzi na temat "Kim chciałbym zostać?" | |
|
|
Wiek: |
5-9 lat
|
Tytuł: | Czytam i piszę 9 |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Ćwiczenia utrwalająco-sprawdzające - ilustracja będzie okazją do powtórzenia przyimków i ułożenia wyliczanki | |
|
|
Wiek: |
5-9 lat
|
Tytuł: | Czytam i piszę 8 |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Ćwiczenia utrwalająco-sprawdzające - dowiemy się, jakie książki warto przeczytać | |
|
|
|
Schowek
|
Liczba atomów w schowku: 0
|
|
Twoje podręczniki
|
Liczba zapisanych zestawów:
0
|
|
Plan roczny:
|
Twoja liczba godzin w roku: ustaw
Liczba godzin w schowku:
Minimalny czas realizacji: 0,00
Maksymalny czas realizacji:0,00
|
|
|