PODGLĄD ATOMU
|
|
|
|
Tytuł:
|
Poszukiwana reguła ortograficzna, czyli śledztwo w przykładach (2) |
Opis skrócony:
|
Będziemy analizować i utrwalać pisownię wyrazów z „ż”, „rz”, „h”, „ch”, „ó”, „u”. Wskażemy (wyśledzimy) reguły ortograficzne, które rządzą pisownią wyrazów znalezionych w lekturze. |
Autor(rzy):
|
Ewa Darwicz, Monika Korchel, Maria Czubek, Małgorzata Wróblewska |
Hasła treści
|
Pisownia wyrazów z „ż”, „rz”, „h”, „ch”, „ó”, „u” |
Uwagi metodyczne
|
Zaproponowane w atomie ćwiczenia bazują na aktywnym czytaniu w aspekcie krytyczno-twórczym. Na podstawie przykładów oraz przedstawionych w formie map myśli zasad pisowni, uczniowie przypominają (poznają) regułę pisowni, jednocześnie stosują ją w praktyce. Zadanie 2. Wiadomość, którą uczniowie będą pisać na plecach kolegów, może zawierać wyrazy z trudnością ortograficzną, np.: „Lubię książki przygodowe.”Zaproponowane w atomie ćwiczenia bazują na aktywnym czytaniu w aspekcie krytyczno-twórczym. Na podstawie przykładów oraz przedstawionych w formie map myśli zasad pisowni, uczniowie przypominają (poznają) regułę pisowni, jednocześnie stosują ją w praktyce. Zadanie 2. Wiadomość, którą uczniowie będą pisać na plecach kolegów, może zawierać wyrazy z trudnością ortograficzną, np.: „Lubię książki przygodowe.”
|
Szacowany MINIMALNY czas na realizację treści atomu (w minutach)
|
45 |
Szacowany MAKSYMALNY czas na realizację treści atomu (w minutach)
| 45 |
|
| |
|
|
|
|
Dodaj nowe atomy
|
Schowek
|
Liczba atomów w schowku: 0
|
|
Twoje podręczniki
|
Liczba zapisanych zestawów:
0
|
|
Plan roczny:
|
Twoja liczba godzin w roku: ustaw
Liczba godzin w schowku:
Minimalny czas realizacji: 0,00
Maksymalny czas realizacji:0,00
|
|
|