PODGLĄD ATOMU
|
|
|
|
Tytuł:
|
Nie razem czy osobno? Pisownia nie z czasownikami i rzeczownikami |
Opis skrócony:
|
Powtórzymy zasady pisowni nie z różnymi częściami mowy. W ciekawy sposób utrwalimy umiejętność poprawnego pisania. |
Autor(rzy):
|
Ewa Darwicz, Monika Korchel, Maria Czubek |
Hasła treści
|
zdania niedokończone, zasady pisowni nie z czasownikami i przymiotnikami, przysłowia, zakazy |
Uwagi metodyczne
|
Zadanie 1. Zapraszamy dzieci do zabawy w niedokończone zdania. Na wstępie należy podać hasło, określoną dziedzinę lub zagadnienie, którego mają dotyczyć tworzone zdania. Klasę dzielimy na dwie lub kilka grup, po czym kolejno dokańczamy podane zdania mając na uwadze zaproponowane na wstępie hasło, dziedzinę etc. Każda grupa podaje każdorazowo dwa warianty zapisu zdania – jedno z nie pisanym łącznie (z przymiotnikiem), drugie z nie pisanym rozdzielnie (z czasownikiem).Zadanie 1. Zapraszamy dzieci do zabawy w niedokończone zdania. Na wstępie należy podać hasło, określoną dziedzinę lub zagadnienie, którego mają dotyczyć tworzone zdania. Klasę dzielimy na dwie lub kilka grup, po czym kolejno dokańczamy podane zdania mając na uwadze zaproponowane na wstępie hasło, dziedzinę etc. Każda grupa podaje każdorazowo dwa warianty zapisu zdania – jedno z nie pisanym łącznie (z przymiotnikiem), drugie z nie pisanym rozdzielnie (z czasownikiem).
|
Szacowany MINIMALNY czas na realizację treści atomu (w minutach)
|
45 |
Szacowany MAKSYMALNY czas na realizację treści atomu (w minutach)
| 45 |
|
| |
|
|
|
|
Dodaj nowe atomy
|
Schowek
|
Liczba atomów w schowku: 0
|
|
Twoje podręczniki
|
Liczba zapisanych zestawów:
0
|
|
Plan roczny:
|
Twoja liczba godzin w roku: ustaw
Liczba godzin w schowku:
Minimalny czas realizacji: 0,00
Maksymalny czas realizacji:0,00
|
|
|