PODGLĄD ATOMU
     
 



Tytuł: Wiosna na łące, w sadzie, ogrodzie Cz. I Rośliny na łące i w polu
Opis skrócony: Poznamy rośliny, które wiosną rosną na łące i w polu.
Autor(rzy): Maria Lorek, mgr, marialorek@elementarz.edu.pl
Hasła treści Łąka, pole, wiosenne rośliny
Uwagi metodyczne 1. Rozmowa na temat, co dzieci wiedzą o wiośnie w Polsce.

1. Rozmowa na temat, co dzieci wiedzą o wiośnie w Polsce.

2. Oglądanie ilustracji w książkach, albumach, Internecie.

3. Oglądanie ilustracji w podręczniku – rośliny na łące.

4. Czytanie tekstu „Na łące”.

5. Sprawdzenie zrozumienia tekstu – uzupełnianie zdań.

6. Ustalenie, które wiosenne kwiaty są pod ochroną. Kolorowanie ich na podstawie ilustracji w podręczniku.

7. Czytanie tekstu „Na polu”.

8. Uzupełnianie zdania o nazwy zbóż.
Szacowany MINIMALNY czas na realizację treści atomu (w minutach) 30
Szacowany MAKSYMALNY czas na realizację treści atomu (w minutach) 30

 
Dodaj nowe atomy
Schowek

Twoje podręczniki
Liczba zapisanych zestawów:

0



Plan roczny:
Twoja liczba godzin w roku: ustaw
Liczba godzin w schowku:
Minimalny czas realizacji: 0,00
Maksymalny czas realizacji:0,00
Materiały udostępniane za pomocą Serwisu można wykorzystywać zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska,
z wyjątkiem materiałów, które zostały wyraźnie oznaczone jako nieobjęte postanowieniami tej licencji.
Strona współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z projektu: „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie innowacyjnych programów nauczania – zgodnych z polską podstawą programową kształcenia ogólnego – przeznaczonych dla uczniów – dzieci obywateli polskich za granicą”.
Deklaracja dostępnosci