|
wybierz gotowy zestaw
|
ułóż własny podręcznik
|
Wiek: |
10-13 lat
|
Tytuł: | Frazeologia IV |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Frazeologia IV | |
|
|
Wiek: |
10-13 lat
|
Tytuł: | Czytanie/pisanie II |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Czytanie/pisanie II | |
|
|
Wiek: |
10-13 lat
|
Tytuł: | Czytanie/pisanie I |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Czytanie/pisanie I | |
|
|
Wiek: |
10-13 lat
|
Tytuł: | Co zapamiętałeś? |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | To znakomite ćwiczenie na rozumienie ze słuchu. W zależności od poziomu językowego uczniów przygotowujemy tekst mniej lub bardziej skomplikowany, zawierający mniej lub więcej szczegółów. | |
|
|
Wiek: |
10-13 lat
|
Tytuł: | Co robi Jacek? O której godzinie? |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Co robi Jacek? O której godzinie? | |
|
|
Wiek: |
10-13 lat
|
Tytuł: | Ach, ta ortografia! |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Ach, ta ortografia! | |
|
|
Wiek: |
5-9 lat
|
Tytuł: | Przykładowe zajęcia w klasie z uczniami o zróżnicowanym poziomie znajomości języka polskiego Wiosna w świecie przyrody |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Przykładowe zajęcia w klasie z uczniami o zróżnicowanym poziomie znajomości języka polskiego
Wiosna w świecie przyrody | |
|
|
Wiek: |
5-9 lat
|
Tytuł: | Czy ktoś widział mojego pieska? |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Wykorzystanie tekstów kultury na lekcjach języka polskiego realizowanych poza granicami Polski.Przykład scenariusza zajęć na poziom A2 dla uczniów w wieku 7-9 l. | |
|
|
Wiek: |
5-9 lat
|
Tytuł: | Poznaj Polskę. Zajęcia z wykorzystaniem technologii komputerowej. |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Poznaj Polskę. Zajęcia z wykorzystaniem technologii komputerowej. | |
|
|
Wiek: |
5-9 lat
|
Tytuł: | Rodzina wyrazów |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Rodzina wyrazów | |
|
|
|
Schowek
|
Liczba atomów w schowku: 0
|
|
Twoje podręczniki
|
Liczba zapisanych zestawów:
0
|
|
Plan roczny:
|
Twoja liczba godzin w roku: ustaw
Liczba godzin w schowku:
Minimalny czas realizacji: 0,00
Maksymalny czas realizacji:0,00
|
|
|