|
wybierz gotowy zestaw
|
ułóż własny podręcznik
|
Wiek: |
10-13 lat
|
Tytuł: | Organizowanie przestrzeni edukacyjnej aktywności dla uczniów na lekcjach języka polskiego jako obcego. |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Organizowanie przestrzeni edukacyjnej aktywności dla uczniów na lekcjach języka polskiego jako obcego. | |
|
|
Wiek: |
10-13 lat
|
Tytuł: | Organizowanie przestrzeni edukacyjnej aktywności dla uczniów na lekcjach języka polskiego jako obcego. |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Organizowanie przestrzeni edukacyjnej aktywności dla uczniów na lekcjach języka polskiego jako obcego. | |
|
|
Wiek: |
10-13 lat
|
Tytuł: | Wprowadzanie ucznia w świat wartości i polską kulturę w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Przykład scenariusza zajęć na poziom B1 dla uczniów w wieku dla uczniów w wieku 10-13l. |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Wprowadzanie ucznia w świat wartości i polską kulturę w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Przykład scenariusza zajęć na poziom B1 dla uczniów w wieku dla uczniów w wieku 10-13l. | |
|
|
Wiek: |
10-13 lat
|
Tytuł: | Przypadki, ach, przypadki VI |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | | |
|
|
Wiek: |
10-13 lat
|
Tytuł: | Przypadki, ach, przypadki! V |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Przypadki, ach, przypadki! V | |
|
|
Wiek: |
10-13 lat
|
Tytuł: | Prognoza pogody – słuchanie ze zrozumieniem |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Prognoza pogody – słuchanie ze zrozumieniem | |
|
|
Wiek: |
10-13 lat 14+ lat
|
Tytuł: | PO CO SĄ ZNAKI INTERPUNKCYJNE? |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | • Poszerzanie słownictwa, doskonalenie znajomości zasad związanych ze znakami interpunkcyjnymi
• Budowanie procesu grupowego, w którym każdy z grupy wnosi swój potencjał edukacyjny do efektów pracy całej grupy | |
|
|
Wiek: |
10-13 lat
|
Tytuł: | Opis przedmiotu |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Opis przedmiotu | |
|
|
Wiek: |
10-13 lat
|
Tytuł: | Określanie czasu 2 |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Określanie czasu 2 | |
|
|
Wiek: |
10-13 lat
|
Tytuł: | Określanie czasu 1 |
Krótki opis - co chcemy osiągnąć: | Określanie czasu 1 | |
|
|
|
Schowek
|
Liczba atomów w schowku: 0
|
|
Twoje podręczniki
|
Liczba zapisanych zestawów:
0
|
|
Plan roczny:
|
Twoja liczba godzin w roku: ustaw
Liczba godzin w schowku:
Minimalny czas realizacji: 0,00
Maksymalny czas realizacji:0,00
|
|
|